جوک دوستان

گابریل گارسیا میگه: هـرگـز لبـخـند را تـرک نـکن ، حـتـی وقـتـی نـاراحـتی چـون هـر لحظه ممکن است کسی عاشـق لبـخـند تـو شـود……
.
.
.
بچه ها من الان دارم میخندماا :)))))))))))))
کسی عاشقم نشد؟؟؟؟؟!!!! :))))))))))))))))))))
نبود کسی ایا؟ اعلام کنه؟ :)))))))))))

من فک کنم سرعت اینترنتمون منفیه آخه زدم یه چیزی دانلود شه به جای این که وقت مونده کم شه هی میره بالاتر اول 20 دقیقه بوده حالا شده یه ساعت مونده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

وقتـی تـو یـه روز بـا 2 تـا گـروه از دوستـات بـرنامه دارین:
1. اگـه اولـی کـنسل شـه دومـی هـم کنـسل میـشه !
2. اگـه اولـی اوکـی شـه دومـی هـم اوکـی میـشـه!
بدبختیه داریم؟!!

خوب شد بازی pou اومد تو گوشیا... تا پـســرا بعد ابــرو برداشتن و گــوشــواره انداختن ، قشنگ طعم مـــادر بودن رو بچشن !!!

كيا قبول دارند؟
.
.
لذتي كه تو تكه تكه كردن پوست هندونه بعد ازخوردنش هست تو خوردن خودهندونه نيست!

ﻫﻤﭽﯿﻦ ﻣﯿﮕﻪ “ ﺍﯼ ﺳﺎﺭﺑﺎﻥ ﺁﻫﺴﺘﻪ ﺭﺍﻥ ” ﮐﻪ ﻫﺮﮐﯽ ﻧﺪﻭﻧﻪ ﻓﮏ ﻣﯿﮑﻨﻪ
ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺷﺘﺮﺍ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺻﺪ ﻭ ﻫﺸﺘﺎﺩﺗﺎ ﻣﯿﺮﻓﺘﻦ !

فقط میخواستم از همین تریبون اعلام کنم اون فردی که نصف شب میره دستشویی کم کسی نیست...
یه قهرمانه ^_^


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جوک دوستان ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 27 ارديبهشت 1393برچسب:جوک ,جوک دوستانه, دوستان, | 11:53 | نویسنده : AMIR ARSALAN |

.: Weblog Themes By AmirBahal :.